Fan fan fan

Blev uppringd idag.
Av model group.
Har jobbat med dom innan.
Dom gav mig jobb...
På tisdag kväll....
So far so good....
Klockan19.00-05.00
So far not good.....

Skulle vart med i uppföljaren till Noll tolerans/livvakterna och dom med Jakob Ekelund.
Fick tacka nej.
Men dom ville ringa igen.
Vill jag spela polis i filmerna så är jag välkommen,,,
JAAAAAAA skriker ja typ, får se om jag är ledig nästa gång =)
På tisdag skulle jag fått snygga kläder, fest makeup och fått spela maffiosobrud bland alla gangsters på krogrummet =(
Ni vet sån snygg brud som har korkat sex med tuffa killar....
Får jobba på mitt utseende, jag tror jag ger fel signaler =P
Fan då =P

Men snart kära vänner, då jävlar, Hollywood.....

Kommentarer
Postat av: isabelle

kommentera gärna bilden i första inlägget,längst upp =) är intresserad vad folk tycker! ha fortsatt bra dag =)=) '(förlåt för spam, vill bara veta vad folk tycker om bilden :)

2008-08-27 @ 19:59:03
URL: http://isabelleop.blogg.se/
Postat av: lotta

kul, min son brukar göra reklamfilm :O)

2008-08-27 @ 20:53:36
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0