God morgon

God morgon!
Känns som man sovit som en prinsessa jämfört med sjukhussängen =P
Sovit hela natten nästan hela natten, med undantag av när Emelie ville ha välling vid 5-snåret.
Innan har man hoppats på att hon inte skulle vaknat för att hon kanske är för stor att äta på natten, men nu är jag bara glad att hon VILL äta öht, och inte som natten på sjukhuset.

Igår badade vi och så bäddade jag rent. Vilken lyx att komma och lägga sig i svalt sovrum, nybäddat, nybadad UTAN sjuksköterskor som gör kontroller i ett. Slippa ligga i dvala.

Underbar natt!

Nu skall jag ju vara hemma några dagar så idag har jag bestämt mig för att grovstäda lilla toaletten plus mitt sovrum.
Bara för att jag annars kommit på ursäkter att slippa =P
Tar inte lång tid, dammtorka, plocka undan lite, rensa lådor/badrumsskåp dammsuga och tvätta golv. Samt speglar =)
Men idag skall det bli gjort!

Skall gå till torget på en promenad och köpa amerikanska muffinsformar med, så skall vi baka bullar om vi orkar =)
Vad skall ni andra göra under dagen?

Kommentarer
Postat av: På Jobbet

Jobba kanske? man måste det ibland, tur det inte är så fint väder nu iallafall.

2008-08-07 @ 11:13:10
Postat av: Linda

Snälla! Kom förbi och städa här med... :)

Hahaha

2008-08-07 @ 11:18:14
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0