"God" morgon

Vaknade upp vid 4 av att det kändes som jag tuggat bomull, det vill säga med MEGA huvudvärk och ont i hela kroppen.
Emelie låg och grät och hade jätteont i huvudet tror jag för hon höll sig för huvudet hela tiden.
Hon hade jättesvårt att somna om men efter 2 timmar sov hon igen.
Vi gick upp vid 9.30, bägge med vansinnig huvudvärk.

Emelies ögon är jättesvullna och hon har inga ögonlock nästan, men tror det kommer lägga sig lite över dagen.
Jag smäller i mig smärtstillande sen i förrgår för huvudvärk, men den släpper inte.

Var på otroligt vacker begravning av lilla Amanda igår.
Så vackert, men så orättvisst att behöva gå på.
Sånt borde inte få hända.
Vila i frid lilla Amanda.

Idag skall vi kanske baka bullar då, har jag ju sagt sen i onsdags, men har vi tur så KANSKE *fnissar*
Alex pappa kommer och hälsar på Alex idag med.

Skall försöka hitta min dvdkontroll som har rymt med.
Vill ju kunna titta på film i soffan, inte ligga och slappa i sängen =P
Man somnar så lätt då =D

Skall även försöka tvätta då Emelie fortfarande inte är fast i magen, Diaree sen onsdags som inte hårdnar och hon läcker igenom varenda blöjja, varenda klädesplagg och annat. Byter väll ca 15 blöjjor om dagen och då är hon blöjfri det mesta på dagen och springer själv på toa.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0