Inga bullar idag heller

Fyyyy mig...
Inte bakat idag heller.
Min mamma däremot, säger hon "Nu skall jag baka", nog fan bakas det, med mina barn och allt, men skall JAG baka, då tar det tid...
Jästen går ut 24 augusti, så jag har iaf LIIIIIIITE mer tid på mig =D

Eller säger man att jästen går hem då???


Iaf.
Idag har Alex pappa vart här.
Först fick jag en TV av han, nästan helt ny, så jag kunde slänga min tv i sovrummet som hade "Brunnsboskolan" inristat som ett stöldgods.
Jag jobbade där och när dom bytte ut sina TV-apparater så fick jag köpa den för typ 150 spänn.
Därav den fina graveringen =)
Iaf, nu har jag en mkt finare och bättre TV.
Ännu en fördel är att jag slipper ställa in Brightness så fort jag startar tvn. Denna funkar ändå *asg*

Alex fick en ny DVD eftersom att hans var sönder.
Nu är han överlycklig över detta, och har nått slags maratontittande i sitt rum....
Dumbo, peter pan och lilo och stitch 2 är avklarade vad jag vet.
Han bara njuter,,,,

Crille hjälpte mig iaf att sätta in nya tvn och att slänga den gamla!
TACK!!!!!


Lite senare kom Emelies pappa hit och hade handlat Alvedon SUP till Emelie som har sån huvudvärk.
Han hade även handlat lördagsgodis och lite smör och potatis åt mig...
TACK för hjälpen!

Nu skall jag titta lite på Gilmore girls men även nån film hade jag tänkt....
Skall även försöka klura ut hur jag får lite mer läsare, ständigt pendlande mellan 30 å 70 läsare.
Självklart toppas det mer men dalas även mer.
Vet dock några fasta läsare som älskar bloggen vilket är störtskönt!
Synd att inte alla skriver en rad bara så skoj att läsa era tankar och funderingar =)

Ingen som har ett ämne att låta mig blogga om, gillar utmaningar =)

Nu skall jag dock slappa lite,,,
Kramisar till er alla där ute =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0