Jävla gp-bud

Visst man får vara sjuk!
Det säger jag inget om!
MEN, vad konsigt att igår fick jag ingen tidning.
Möts för första gången av en röst som säger:
Hej och välkommen till Svensk tidnings distrubiotion.
"Idag har stora delar av göteborg försenade leveranser då många av våra tidningsbud är sjuka.
Tidningarna kommer att delas ut, men vill du ändå prata med kundtjänst häng kvar...."
"Hej och välkommen till Svensk Tidnngs Distrubiotion, vi har förnärvarande kö, den beräknade väntetiden är 35 minuter!"

Jaha?
Jävla märkligt sammanträffande med OS tycker jag!
12 kom tidningen.
Idag har inte heller tidningen kommit!
Fast dom verkade ha nytt bud då, har han med blivit sjuk då? Även detta lustigt sammanträffande!
Bojkotta OS ännu mera!
Jag vill ha min tidning!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0