Julklappar

Tror jag är först i hela avlånga Sverige med att köpa julklappar!
Tror jag är först i hela världen....

Men har man ansträngd ekonomi så blir det så jävla maffigt att köpa allt i december så idag sprang jag på massa fynd som jag köpte och iställt för att skämma bort barnen med massa saker så sparar jag dom till jul och födelsedagar.
Emelie fyller ju november och Alex på nyårsafton, sen tillkommer namnsdagar etc...

Här är Emelies fynd...

Ett spel som kostat 264
kronor kostade idag 49 kronor på
Toys ´r us







Denna boleron hade kostat 99 kronor, 50 kronor på rean och nu 20 kronor.
Kommer vara makalöst vacker på nyår =P Köpt på Cubus

Här är Alex fynd


Till Alex hittade jag denna skortan som hade kostat 249 men kostade 50!!!! kronor på slutrean. Också denna är köpt på Cubus


Kalle och Chokladfabriken, alla talar svenska, nya verisonen...
29 kronor på Elgiganten.
Han har MASSA filmer som han älskar så varför strö på en ytterligare utan anledning, bättre att lägga i strumpan på morgonen =P


Surfs up.
49 kronor på drive denna vecka, också den på Elgiganten...



Nå var jag först på julklappar?
Men erkänn bra saker för inga pengar???
29 spänn för en film, får man ju knappt en målarbok för lixom.
78 spänn för två filmer, 70 kronor för kläderna och 49 spänn för ett spel!
Voila så har den magiska mamman trollat med julklappar...... I augusti 4 månader för tidigt....
Skratta eller gråta??

Kommentarer
Postat av: -MammaE

ÅH du ger mig ågren :-S

Tror bestämt jag ska följa ditt extremt goda exempel och börja jag med... fyra barn ska det inhandlas till så.... lika bäst och börja redan nu!

Så TACK för tipset och låt klappjakten börja ;-)

Kram

2008-08-20 @ 21:24:21
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: -MammaE

SV:Taack jaa jag hittade en sida där de fanns gratis stilmalla hiih

Jaa filmer behöver vi inte köpa de fixar vi ändå ;-) men just grejjen med att börja tidigt med julklappar är smart eftersom annars blir de ju massa på en gång :-S

Och då när man ska köpa till 4 knoddar så är det nog bra att börja redan nu!

Jaa verkligen man står givakt för alla andra men själv då?!

Man glömmer allt för lätt bort sig själv och sina egna behov....

KRAM

2008-08-20 @ 21:43:29
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: yiyah

jag vet inte hur man får till det. var en tjej som fixade det åt mig. Adressen till henne står längst upp på min blogg, ewiie.blogg.se tror jag hon har..

2008-08-20 @ 22:06:46
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0