Kvällis

Blidde inga bulllar.
Ingen storstädning heller....Men va bidde det då? Jo det bidde:

Massa gråt å smärta för Emelie.
Massa blink för smärta.
2 timmars skrik för att hon inte fick ha foppatofflor i ösregn på väg till affären och köpa formar...
10 minuters gungning.
20 minuters promenad till och från affären.
Flera timmars gos i sängen (Gäller att njuta när man får)
Nersketen toa, Först bajsade hon massa diaree på pottan, sen på toan och sen råkade hon hälla ut all diaree på hela toastolen, när hon själv skulle tömma pottan!...
Klorerat och sanerat hela stora toan. Då menar jag HELA toan.
Kranen till badet lossade och sprutade ner hela mig, hela toan och allt som inte gillar vatten, även 5 maskiners tvätt som låg sorterat på golvet i badrummet. TACK pappa att du lagade det!
Haft pappa och Kina på besök som hade med sig fina presenter till barnen och goa bullar till oss.
Inte kunnat äta på en hel dag.
Badat barnen
Lagat mat till barnen
Insett att barnen inte vill äta
Försökt att få i Emelie smärtstillande i 4 timmar till gap och skrik, inte ens med godismuta funkade det
Fått stolpiller till Emelie av grannen TACK pernilla!
Pratat med mina grannar i 2 timmar medans vi båda sagt hejdå och sov gott i två timmar =)

Nu skall jag ta mig en coktail med små spännande piller så att huvudvärken försvinner =P
SÅ skall jag se massa Gilmore girls =P

Sov sött världen...


Kommentarer
Postat av: Elenore

Det behövs inte, han har en napp som ligger inom räckhåll för honom å den skiter han fullständigt i så jag tar bara bort dom.

2008-08-08 @ 06:58:54
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0