Min tur som vanligt

Skulle borta tänderna....
Tvättade fötterna...


Satte på massa vatten som brukat rinna långsamt ner i handfatet när hela jag vart sjöblöt.
OCH mitt badrum....
OCH mina strumpor....
OCH DET STANK!!!!!!

Hela jävla rörhelvetet är loss.
Stod som en fontän i badrummet....
Undrar om min snygga granne uppskattar om jag kommer dit nu?
Å spelar hjälplös?

Eller kslal jag göra som vanligt? En bra kvinna reder sig själv?
Japp, så får det bli....
Skatt ta reda på vart man kan skruva...
Å jag som lackat naglarna så fint...


FUCK!
GUUUUUUD, KAN DU INTE ROA DIG PÅ NÅN ANNANS BEKOSTAND NU!!!! SNÄLLA!!!!
Så lovar jag att barnen skall få bläddra i banens bibel....
En gång...
Deal?


Kommentarer
Postat av: Mezzie

skrattar lite

Fyy allås,såna där grejjer är ju kul inte... Förra gången killarn ava här så lyckades den minsta av dem pilla ner massa papper så det flöt över när jag skulle borsta tänderna och min sambo var förste rörmokaren för jag fick ju ABSOLUT inte göra de fast jag säkert hade kunnat dehihi Sen hurvida röret vart helt är ju en annan fråga!



Ha en fin dag och hoppas du fixade röret!

Kram

2008-08-28 @ 08:54:57
URL: http://mamatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0