Mina egna inköp

Förutom vantarna och linnet idag i inlägget lite nedan, samt Alex vinst så köpte jag två tröjjor till Alex som jag tyckte var ascoola, dom var på rea så fick bägge för 100 kronor och det var fan billigt.
På Toy´s ´r us hittade jag sen en docksäng till Emelie...
Hade tänkt vänta tills hon fyllde och ge henne den, men jag var själv så nyfiken så jag var tvungen att öppna den *skäms*
Den hade kostat 398 och kostade 149 idag =)
Här kommer pics på det =)
  

När vi kom hem satt jag ju upp sängen. Då hämtade Emelie direkt sin bebisskrållan och så la hon henne i sängen, smekte kinden och sjung bä bä vita lamm å sa shyyyyy shyyyyyy och spelade på den medföljande speldosan.
Där satt hon sen i 20 minuter och sjöng så fint så.
SÅ nu vet man ju vad födelsedagspresenterna är...
Dockstolar, dockselar, dock dock dockkkk.
Får bli Ullared innan dess. Där har dom kanonpriser på sånt =)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Tack så mycket! :-) Hur är det med dig då?

2008-08-31 @ 00:41:02
URL: http://pluttolf.blogg.se/
Postat av: Stefan

God morgon.

Hoppas att du har sovit gott. Här fick vi minsan sovmorgon, ända till halv 8 :-)

2008-08-31 @ 08:15:54
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0