Ny dag- Nytt liv

Idag skall jag börja ett nytt liv!
Skall ta för mig av livet och det som erbjuds =)

ÄNTLIGEN är jag helt fri och kan gå min egen väg!
Du har visat vem du är, Hur du leker runt och vilket STORT misstag du var =D
Men jag är inte en som accepterar att jämt vara i andra rummet när man själv leker runt och horar sig =)
Jag mår bra!
Jag är stark.
Och det skall bli UNDERBART att slippa dig...
Och inte bry mig om hur du skall försöka impa och flirta med andra!
Prata ner mig, och tycka illa om.
ÄNTLIGEN har jag sett vem DU är, och fast du tror dig veta vem jag är har du ingen aning!

Nää, nu börjar ett nytt liv!
Äntligen =)

Ny skola, nya vänner, nya tider!





Kommentarer
Postat av: Makedonk

Hmmm.... Vad var det i ditt kaffe idag? (som jag vet att du inte dricker)



Vad kul att du är på bra humör iaf. En annan jobbade som en gnu idag med att installera om jobbdatorn efter hdd-kraschen.



Kramis

2008-08-28 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0