SmartAss

Har nada lust å skriva...
Tappat lusten.
Känner mig tråkig...

Sååå dagens?
Alex hade det mycket bättre i skolan idag, dom har verkligen tatt hand om detta! All heder till dom!!!!
Emelies inskolning gick superbra med, ho (FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, hon målader preciiiiiiiiiiiiiiis ner min studieförsäkran till csn som skolan skall skriva på)n åt där och jag var med hela tiden, för hon släpper inte mamma.
Bägge barnen är vrålförkylda, snorar är varma och har värsta hostan.
Blir sjuka vilken dag som helst....

Min ena vänstra näsborre är igentäpp...
Vadå min ena vänstra? har jag två vänstra?
Orka!!!!

Skulle tvätta, barnen trillade ute i leran. Jackor, kläder och annat...
Går till källaren.
Nån tvättar...
Jag tar ut deras tvätt, lägger i min egen och surar över folk som inte kan fatta att man har tvätt-tider av en anledning...
Blir utskälld av grannen vars tvätt jag tatt ut....
Inser att det är inte den 25:e idag.
Det är den 26:e idag....
Jag går skamsen hem med tvättkorgen mellan benen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0