smygpremiär "Patrik 1,5"

Idag var jag på smygpremiär av Patrik 1,5, Ella Lemhagens nya film.
SÅÅÅÅ Jävla bra!
Dramakomedi som har med alla delar, sorg, glädje, humor, tankvärda saker.
Sällan man ser en bra svensk film, men denna var helt jävla toppen!!!!

Efteråt fick man träffa Emma Lemhagen samt skådisarna, bland annat Torkel Petterson.
Helt underbar film iaf!
Ella! Jag vill va med i din nästa film!
Snälla! Jag som till och med har massa erfarenheter, jag är din i nästa film =)

För er som är nyfikna har filmen biopremiär 12 september och kan ni inte vänta tills dess så kolla in trailer här:

http://www.moviezine.se/filmsidor/patrik_15.shtml

ÅÅå vad jag gillade den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0