Sova

Skall bokstavligt sagt KRYPA till sängen, för jag kan knappt stå är ås jävla yr, illamående och har sån jävla värk i huvudet!
Tatt en liten coktail med lite triangelmedicin.
Hoppas att värken släpper.
Om det är spänningshuvudvärk eller blodtrycket eller annat vete fan men så här kan jag inte fortsätta.
Släpper det inte är det akuten nästa...
Skall ju börja studera, har inte tid med detta!!!
Och jag kan inte ens med och visa mig på akuten så ofta som vi är där...
Krypa var det innan medicinerna gör verkan....

Nattis alla sov sött...
Å snälla dröm inteom mig hela natten, och jaga mig! Blir så jävla svettigt å stressigt om jag måste springa i ett....

Kommentarer
Postat av: Makedonk

Var du tvungen att säga så? Nu kommer jag definitivt att drömma om dig... Då kommer ju jag också vara helt utsliten imorgon pga allt jagande :-(



Hoppas värken släpper iaf



Godnatt & Sov Gott

2008-08-31 @ 23:29:45
Postat av: Mezzie

hur har natten varit?? Fick du sovit? Usch det låter inget vidare kanske ska kolla upp de där :-S

Skickar en stooor krya på dej kram och hoppas de gått över idag så du är pigg som en lärka ;-)

KRAM

2008-09-01 @ 10:44:52
URL: http://mamatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0