Sjuk nått så in i helvete och betyg!!!

Jag har nog ALDRIG varit så sjuk som jag varit!
Natten till igår vaknade jag och mådde skitilla, sen spydde jag mer än jag någonsin gjort och det fullkomligt sprutade ur alla hål =P
Lyckades förlora så mkt vätska att jag svimmade av 3 gånger...
Innan sista gången tänkte jag tanken att jag måste ringa 112 för jag behöver hjälp och det kommer sluta illa...
Hann aldrig slå numret så nu har jag ett fint litet jack i tinningen=)
Bra jobbat...

Igår kom jag inte ens upp ur sängen för jag mådde så fruktansvärt dåligt.
Har ALDRIG vart så sjuk seriöst!

Alex var en liten ängel och värmde pannkakor åt sig och Emelie.
Mamma ställde nyponsoppa, blåbärsoppa och fil samt yoghurt utanför dörren och den bar jag in å kröp till sängen igen.

Alex gjorde även kvällsmat till sig och syrran bestående av leverpastej macka och yoghurt.
Kände mig totalt värdelös som inte ens kunde ta mig upp ur sängen och ge mina små barn mat!

Idag kan jag stå på benen.
Har lite feber kvar.

Alex är så rädd att jag inte skall kunna komma på hans uppträdande ikväll....
Skall smälla i mig alvedon så jag hoppas jag orkar.
Fy nu snurrar det igen.
Skall lägga ut två snabba inlägg, sen lägga mig i sängen så svarar jag snart på era inlägg!!!
Just ja, för er som undrar, jag fick näst bäst betyg på provet i fredags!!!!
Jag är mäkta stolt!
Nu får jag VG i denna kursen med, fan va det stör mig man inte kan få MVG i dessa studier haha!!!
Fick även mail nu från min företagsekonomilärare. Får VG i den kursen med.
DVS högsta betyg på ALLA kurser denna termin,
Jag är fan stolt!

_________________
Uppdatering:
Jag MÅSTE gå ikväll *suck*
Alex pappa är magsjuk
_________________

Må gott!!

Kommentarer
Postat av: Cat

Men gumman då.. Usch! Låter inte alls kul att vara så dålig. =(

Hoppas du mår bättre snart!!



Och härligt att du fick VG! Grattis! =)



Krya på dig!

Kram

2008-12-18 @ 12:00:25
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Majsan47

Jag hoppas du kryar på dig snart snart. Magsjuka är ett h.....ete. Kramar om

2008-12-18 @ 12:37:54
URL: http://metrobloggen.se/majsan47
Postat av: camilla

Usch och fy .

Hoppas att det gick bra på uppträdandet och att du orkade gå.

Kram

2008-12-18 @ 14:03:16
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Fru Pusselbit

Hoppas verkligen att du orkar gå, den där jobbiga sjukdomen är inte att leka med! Kram

2008-12-18 @ 14:33:44
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: soffie

nej stackars dej hoppas du är piggare nu,

kramen

2008-12-18 @ 17:36:24
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Veiken

Grattis till betygen!! Åkte du på skiten också! helvetiska sjukdom! Har åkt sårvagn idag, så nu hoppas jag att alla som var där var helt friska!! Krya på dig vännen! Underbara ungar du har! Kram

Postat av: Fröken Sparsmart

Åh, grattsi till alla fantastiskt fina omdömen/betyg!!! Inte dåligt!



Hoppas på att magsjukan snart lämnar dig och familjen...

2008-12-18 @ 20:52:39
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0