Bränd som en gris

Hemma!
Det fick bli vattenpalatset i Lerum!

Tänkte att iom jag brände mig så mkt på flatön å allt lagt sig så behövde jag inte smörja in mig, jag skulle ju ändå vara i vattnet.......
Dumt sätt att tänka..
Nu är jag illröd på axlarna.
Och pannan.
Och kindbenen.
Och överallt annat where the sun doesn´t shine....

Men ÅÅÅ va skoj det var.
Barnen bodde i vattnet och hoppade och dök och skrattade.
Så jag fick vara ivattnet hela tiden istället för att sola och tänkte att jag inte skulle få färg.
Barnen fick massa solskydd och är skitbruna nu!!!
Emelies ben är jättebruna och du ser exakt vart baddräkten är korsad i ryggen.
Alex ser ut som han har vita kallingar på sig...
FUSK!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har större kropp, teoretiskt sätt borde jag bli mer brun...
Men neeeeeeeeeeeej då.
Som barn vart man skitbrun, så fick man barn och då försvann pigmentet med moderkakan...
Enda possitiva är att man är kritvit i håret igen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0