Förhandsvisning av Space Chimps

Idag fick jag gratis biljetter till förhandsvisningen av space chimps av GP...
Tyvärr bara två biljetter men Emelie är ändå för liten för att gå på bio, så får bli nått skoj för bara mig och Alex, vilket vi båda kan behöva samt att jag nu har en skön hållhake: "Sköter du dig inte så går vi inte på bion, nu får du visa mig till söndag att du kan uppföra dig=)"

Kollade trailern längst ner och skrattade så jag nära på pinkade ner mig, den verkar ju hysteriskt rolig!

Här är Trailer och handling =)


Kommentarer
Postat av: Gargol

Sköter sig inte Alex så kan jag följa med istället ;)

2008-07-28 @ 14:31:05
Postat av: Makedonk

Sånt där kallas utpressning ;-)



Kramis

2008-07-29 @ 01:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0