Förvirrad

OMG!
I´m getting old!

Var på Backaplan idag.
Parkerar bilen och går runt 3 timmar.
Går till bilen.
NÅN har snott min bil!!!

Det är helt öde där jag ställde bilen.
Inte en bil på flera meters håll!
Folk frågar hur den ser ut och ingen ser den...

Efter 20 minuters letande hittar jag min bil....

På ett helt annat ställe!
Vete fan hur den kom dit men jag anar att jag parkerat den där.
Problemet är bara att jag inte minns att jag ställt bilen där hur mkt jag än försöker minnas....
Kan Altzheimers komma när man är 28??
Eller är det bara galopperande Alzheimers

Kommentarer
Postat av: Rikki

OMG old people! :O sätt ett 7m högt staket runt parkeringen på Backaplan å släng in alla gamla där så kan vi andra normala fortsätta leva i frid å fröjd :D

2008-07-09 @ 00:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0