Grattis till mig själv =)

Idag har jag namnsdag!
Som vanligt minns ingen =D
Eller så sover alla haha.
Alex väckte mig och sa:
"God morgon på namnsdagen älsklingsmamman" (Som han har nån annan)
Sååå mysigt och ligga och gosa med han =)

Sen ringde han mamma och sa:
"Duu, mormor, du vet att ditt barn har namnsdag idag va?"
Lät så himla sött.
Han är inne i den perioden nu. Det är din mamma i telefon. Mormor, vill du prata med ditt barn. Osv...
Nu blir det frukost, macka och yoghurt.
Mjölken är slut så måste handla det.

Men skall ändå gå en flera mil lång promenix idag till mamma iom jag inte lagat däcket=D
Det blir nice.
Ooops, nu satte Emelie på Tigers film själv.
Dax för Gp och frulle nu...
Kommer uppdatera lite skoj sen =)

Kommentarer
Postat av: Gargol

Jag kom faktiskt på det :P

2008-07-06 @ 10:31:01
Postat av: linda

Grattis på namnsdagen :D

2008-07-06 @ 16:18:22
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis på namnsdagen!



Kram

2008-07-06 @ 19:40:16
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0