Jävla tvättstugetjuv

Nån jävel har snott min tvätt-tid!!!!
Tvättade igår kväll och imorse från 7.
När jag skulle tvätta sista så kom en granne och dom behövde tvöttstugan akut.
Snäll som man är ger man dom sin tid och tänker, "det finns tid ikväll, jag låter dom ta det akuta så får jag igen det nån annan gång"
Öser ner min blöta tvätt i tvättkorgen, tänker att jag tvättar om det ikväll och torktumlar då...
Låtit det ligga i sin korg halvfuktigt från 11 till nu...
Går ner...
Å NÅN JÄVEL HAR SNOTT MIN TVÄTT TID!!!!
JÄVLA SVIN!
Funderar allvarligt på att slita ut deras tvätt...
Eller ännu värre... Hälla i målarfärg i tvättmedelsfacket. Vattenfast.
Eller sno deras dyra Vanish å fråga om den mystiskt vanished...OCH deras tvättmedel.
Men dom elaka tankarna stannar där...
Ställde min tvätt framför luckan och såg att det är 40 minuter kvar på deras jävla program...
Får vänta till 19.30 och jätteskoj att få det torrt då.
Fan va irriterad jag blir på sånt!!!
Vuxna jävla människor som inte kan läsa ett schema!
Hoppas dom fattar piken och knackar på å skäms
Gärna med choklad..
GAAAAAAAAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0