Kallsupskänsla i näsan

TIPS!!!

Om ditt barn vaknar och du rusar ut i köket och gör välling och sen snabbt som ögat försvinner in i sovrummet med flaskan....

Skaka den gärna
Men INTE under näsan, definitivt inte om du släpper fingret runt silikonnappen.

Jag skakade snabbt och skulle sätta flaskan i munnen, för att hålla med tänderna då hon hängde tvärs över sängen i ett tappert försök att ta sig över, men hon orkade inte nyvaken.
För upp flaskan mot munnen och släpper mitt pincettgrepp runt nappen.
DÅ sprutar det, japp SPRUTAR det rätt upp i ansiktet upp i näsan och jag får en sån där kallsupskänsla i näsan, ni vet när massa vatten kommer in i näsan och sticker.

Jag spottade och fräste och försökte sen få ut all välling med våtservett.
Nu är det varmt av välling, kallt av våtservett och det sticker fortfarande...


Mucho sexy
Eller inte

Kommentarer
Postat av: Elle

HAHAHAHAHA

2008-07-22 @ 09:05:36
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0