Morron

Den ekonomiska kvinnan här!
Var på Lindex igår, dom hade ta två reaplagg betala för ett...
Köpte 24 plagg...
Utan rea skulle plaggen kostat 2056.50...
Jag betalade 602 kronor.

Köpte bland annat två höstjackor, en till dom var...
Bara dom två skulle kostat 598.
Det enda jag kommer behöva komplettera fram till nästa sommar nu är brallor till Alex.
Köpte ju en del på midsommar rean med och då fanns ju vårens fodrade byxor med som Emelie kan ha på höst och vinter.
Sen massa jeans med. Köpte ju massa i 92 i våras, och dom är fortfarande 2-3 cm för långa så dom är perfekta nu i höst och vinter.

Känns underbart att jag slipper oroa mig att köpa massa saker nu i höst.
Alex kan ha förra årets overall, men får nog köpa till en jacka och termobyxor.
Emelie kommer behöva en overall....

Lite kort på fynden:

Jackorna   
           Jackorna                  Alex                         Lite av Emelies

 

Lite byxor till hösten         Lite mera

Sen har dom ju massa kläder redan nu som dom använder

Kommentarer
Postat av: Helle

Åhh.. Saknar den tiden då man kunde köpa vad som helst till Flisan.. Hon satte på sig ALLT... Fin matta i bakgrunden :) Var har du hittat den?

2008-07-22 @ 18:47:38
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0