Snorbromsar

Tur att vi bor i sånt fritt land.
Satt och läste nyheterna på nätet...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2979997.ab

Haha.
Ett nyhetsankare valde att skaffa mustasch och då blev det tittarstorm när massa mäniskor ringde in och klagade på detta.
Till nästa sändnig var mustaschen väck.
Vet inte riktigt vad jag tycker!

En del av mig tycker han skulle haft kvar den om han gillade den och inte falla för andras åsikter. Visa att man inte behöver falla för ett grupptryck.
Kanske hellre skämtsamt sagt "Hej det är här är Rapport och för er som ringt in och klagat på min musch kommer nu viktigare nyheter om vad som hänt i världen sen jag kom tillbaka från semestern..."
Och bara fortsatt med sin mustash.
Jag hade antagligen haft den för evighet endast för att jävlas. Men sån är jag, Ingen sätter sig på mig =D

Sen å andra sidan kan jag tycka det är bra att man lyssnar på andras såikter och faktiskt tar bort ett sånt uppenbart störelsemoment som det verkade vara.
Jag ser ju iof nyheterna för att få update, inte för att kåta upp mig på en gubbe i rutan som har osexig musch då eller va nu problemet var. Kanske borde pernsionärstanterna skaffa sig ett garnnystan att titta på istället...
Samtidigt som det är skönt att tydligen inte bara kvinnor råkar illa ut hur dom ser ut i rutan.
"Brösten växte i direktsändning, va äckligt" "Man såg ett djupt decoltage på festen" osv.

Nä fan, nu är vi i Sverige, det fria landet.
Ut och klaga mera!

Nu skall ja till stan.
Kanske kan få klaga på nån ung liten flicksnärta i nån affär som är mkt snyggare än mig och mycket smalare på att hon har oanständiga kläder i ett linne. Hon borde ha polo nu fast det är 32 grader ute. Usch, nä jag vill INTE se naken hud i sommarhettan.
Och för guds skull! Jag hoppas verkligen att pojkarna bakom diskarna har kavaj, skjorta och slips, Annars jävlar står dom där och visar upp sig.
Och sånt går inte an!
Nää, jag vill prata med chefen NU! Omedelbart! Capish!

Ser fram emot dagen på stan!
På återseende

// Da Bitch


Kommentarer
Postat av: Glad Prick

Att tittare lägger näsan i blöt är en sak men att Aftonbladet sedan censurerar kommentarer som inte faller dem i smaken är ännu värre. Se i min blogg vilket inlägg som försvann från snackis några min efter att den har lagts in. Sorgligt nog är jag inte den enda.... Så demokratiskt...

2008-07-27 @ 12:12:31
URL: http://www.metrobloggen.se/inaktiv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0