Arg som ett Bi

ÅÅÅÅ va arg jag äääääääär!!!
Min telefon har varit på service i typ 2 veckor!
2 veckor utan att kunna ta kort, ringa och ha en ägodel med sig!
Som en bijouteri nästan =)
Fick en låntetelefon då istället, man kunde ringa, jaja, jag VET den är till för att ringas med.. och skicka sms.
Man kunde inte ta emot mms, eller nått annat, men men, jag kunde iaf ha telefon...

Idag får jag ett sms att jag kan hämta min telefon och jag jublar på vägen dit.
Min har inte gått att laga så jag har fått en helt ny istället.
Samma som innan en k810i.
Kommer hem, lägger på laddning och tänker inte mer på det förrän nu då jag får för mig att starta den =)
Piiip, får jag som svar. Misslyckat försök, 2 återstående försök på pinkod...
Testar igen...
Men va faaaaaan?
Siffrorna syns ju inte i displayen....
Så när jag tryckt OK så har den trott jag inte haft pinkod....
Såååå.
Nu har jag en telefon som inte displayen funkar på så jag kan inte starta den.
Enda possitiva är väl att jag inte låste pinkoden, men det gör dom säkert så fint i affären imorgon......

Försöker ringa till affären.
21635543 signaler, inget hej och välkommen till the Phonehouse...
Efter 30 minuter ringer jag informationen som säger till mig att ringa till affären bredvid så dom får kolla om telen funkar.
Jättekul att ringa till dom på Ur och Penn.... Eller inte...

Dom lämnar mitt telenummer och efter ytterligare 20 min så får jag tag på dom.

Visst, jag fattar väl med att han inte kan göra ett skit i affären, men jag KAN inte åka ut när barnen sover.
Vakna nu, mamma måste byta telefonen!
Nee. Så då vart jag skitsur och frågade vad jag skall göra då jag måste ha telefonen....
Du får komma in imorgon ( jag veeeeeeeeet att dom inget kan göra, men ändåååå såååå arg)
"Om ni inte får igång den då?"
"Jo, men vi får starta den i affären"
"Men OM, den inte startar, åker den på service med i två veckor då?"
"Vi får se imorgon, vad som är felet"

Jag kommer ju åka dit för våld mot tjänsteman typ....
Dom MÅSTE ge mig en ny telefon isf.
Annars jävlar!

Kommentarer
Postat av: Helle

Har glömt lämna in min lur dit oxå... Kommer nog försöka kräva en ny på en gång eftersom det är fabriksfel på denna... Håller tummarna för dig iaf :)

2008-06-10 @ 20:53:50
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0