Att INTE säga till polisen

Saker du kan säga för att reta upp polisen...


- Jag kan inte ta fram mitt körkort om du inte håller min öl.

- Du borde bötfälla min opålitliga farthållare istället.

- Om jag visste att du stod där skulle jag ju aldrig kört så fort.

- Har du fyllt din kvot nu? Nöjd?

- Du måste ha kört minst 180 för att hinna ifatt mig.

- Jag trodde att man var tvungen att vara i god fysisk form för att bli polis.

- Okej, jag körde lite för fort och du tog mig - vad säger du om bäst av tre?

- Jag tänkte bli polis en gång, men jag bestämde mig för att gå ut gymnasiet istället.

- Du ska väl inte kolla i bagageutrymmet?

- Tack konstapeln! Den förra konstapeln gav mig också bara en varning.

- Jag försökte hålla trafikrytmen... Ja, jag vet att det inte fanns någon bil i närheten, men det visar ju bara hur pass långt fram dom var.


Kommentarer
Postat av: linda

Tack =) Nja, jag känner mig nog inte redo för att skicka det än. Det får liksom vara nog nu, jag vill dra ett streck över det och gå vidare med mitt liv.. och hoppas att vännen blir lika lycklig som jag tänker bli! Kramar

2008-06-27 @ 12:20:12
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Lotta

ha ha ha skit KUL! ( snor den här & länkar till dig ;O)

2008-07-01 @ 22:48:55
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0