Barn film

Sitter och rådeppar och tycker mest synd om mig i hela världen, tror alla har sånna dagar =)
Iof JAG som väljer att sitta hemma ist för med massa folk... MEN iaf...

Barnen sitter i soffan och tittar på film och mumsar ostbågar och godis.
Tog en skål, slog mig ner och har två frågande huvuden mot mig.
Alex tar ton med lite tyken stil:
-Va göööör du?
-Öh? Skall se filmen med er å mysa?
-Hallå? Detta är en BARN film! ( gör jättemycket betoning på barn)
-Ja, men jag gillar väl med Eldorado?
-Gå nu mamma, detta är en barnfilm, du är inget barn, du får vänta tills vi sover och kolla på dina vuxenfilmer, för vi får ju inte se så då kan du inte se barnfilmer.... (vuxenfilm är inte porr, bara sånt som är över 7 år...)

Fick lunka från tvn igen då.
Tacksamt!
Eller inte

Kommentarer
Postat av: Gipsis

haha härliga barn du har

2008-06-20 @ 20:14:26
Postat av: Anariah

"Skrattar"



Känner igen det där, jag minns att min mamma fick inte se på TV samtidigt som mig när jag var liten och det spelade ingen roll än vad det var, hon fick inte se på TV med mig utan på "sina tider", sent alltså.

2008-06-20 @ 22:06:02
Postat av: Helle

Ohhh jaa... Fast midsommar är inte lika jävlig som julafton, nyår, påsk eller födelsedagar...20

2008-06-21 @ 09:00:29
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Pally

Ja är det inte 15 årsgräns på barnfilm och då ska du inte titta på det serru. Ungarna har rätt :)

2008-06-21 @ 12:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0