Dumma jävla telefonfanskap

Arg arg arg.
Kockan 10 hängde jag på låset till teleaffären.
Klockan 11 var jag klar.....
Utan telefon, med en lånetelefon som är tejpad för att hålla samman...

Killen uppdaterade mjukvaran och då gick det helt plötsligt att skriva kod, men sen var det stopp för telefonen var låst!
Så han säger snällt att dom skickar den på service, men då balla jag ut totalt.
Bad om ursäkt sen när jag var klar att det inte var riktat mot han utan mot deras jävla regler om service.
Om jag nu skickar en telefon på service, och jag andra gången får tillbaka en utbytt helt ny plastad telefon, inte fan skall jag behöva börja med att skicka den på service innan plasten är väck och man kommit in i telen.
Sa att börjar den redan nu så lär det inte bli bättre heller....

Han förstod helt min åsikt och efter mycket om och men så ringde han Sony Ericsson för att fråga om han fick byta ut min telefon.
Dom ger mig en helt ny i förpackning, ett nytt paket och sony ericsson skickar dom en ny.
Men så lätt var det inte. Först fick han prata med dom, beskriva allt, att jag haft på service, fått tillbaka, å nu skickat igen, fick utbytes, men den är låst.
Han får en kod och så läggs ärendet på hög och när någon på sony ericsson har "tid" så sätter dom en "ja" till att dom accepterar att jag får en ny i förpackning....
Upp till 10 dagar skall dom ha för det!
Hade gått snabbare att skicka den på service.

Talade om att min son slutar sin första förskola imorgon och jag vill föreviga detta med kamera, kameran jag äger som är i min mobil, och att det är mest därför jag har just DEN telefonen.
Men neeeeeej då.
Nu sitter man här med en tejpad nalle i väntan på att en slipsgosse skall sätta bock i rutan...
Det är ju fan skrattretande.

Frågade om man inte bara kunde ringa växeln och bli kopplad till den ansvarige men det kunde man inte å jag ORKAR inte ringa själv och bråka.

Han sa iaf att jag kommer säkert få en ny i förpackning då eller om jag hellre vill ha annan telefon så kommer dom lösa det åt mig.
Frågade om k850i med 5 mpixel kamera var nått att ha men tydligen kommer den utgå i dagarna då dom bara har haft problem med telefonen och ungefär hälften får reklameras och åka på service då touch screenen låser sig.
Då kände jag att jag inte ville ha den =P
Trots allt är jag ju jävligt nöjd med den tele jag har.
Sååå nu sitter man här och väntar igen,
Jippijajjjajjippijippijäääää

Kommentarer
Postat av: Makedonk

Trist är sånt händer... Du skulle gärna fått låna min kamera för att föreviga hans avslutning.... Men köänner jag dig rätt skulle du komma med kameran tryckt mot örat o säga att ljudet i nallen är lite i lägsta laget :P



Kramis

2008-06-11 @ 20:25:23
Postat av: Lena/Love

oj oj oj oj...............jag hade blivit skogs tokig me.........och han i butiken eller slips snubben på andra sidan tråden hade ju verkligen kunnat varit glad över att om det hade varit jag då..... att jag inte hade kommit dit trött, stressad & Hungrig.....

2008-06-11 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0