Fråga barnmorskan...

Har jag större chans att bli gravid om min man har boxershorts än om han har vanliga kalsonger?
SVAR: Ja, men chansen är ännu större om han inte har några kalsonger alls på sig.
 

Jag har blodgrupp 0+ och min man har A-. Vad händer om mitt barn har t.ex. AB+?
SVAR: Skilsmässa.

Hur vet jag om mina kräkningar beror på graviditet eller om jag har magsjuka?
SVAR: Om det är magsjuka kommer du att bli bättre.


Ju mer gravid jag blir, desto oftare ler främlingar mot mig. Varför?

SVAR: För att du är fetare än dom.


När bör man ta ryggmärgsbedövning?

SVAR: Så fort man vet att man är gravid.


Finns det någon anledning för mig att stanna i förlossningssalen när min fru får värkar?

SVAR: Inte om inte "underhåll" betyder någonting för dig.


Orsakas hemorrojder av förlossningen?

SVAR: Förlossning orsakar vadhelst du har lust att skylla på den.


Vilket är det bästa stället att förvara bröstmjölk?

SVAR: I brösten.


Vad betyder det när ett barn föds med tänder?

SVAR: Det betyder att modern kanske vill ompröva sitt beslut att amma.


Vårt barn föddes för en vecka sedan. När kommer min hustru att känna och bete sig som vanligt?

SVAR: När barnet slutar gymnasiet


Kommentarer
Postat av: Elenore

HAHAHA klockrent!

2008-06-27 @ 11:51:44
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0