Jobbiga grabbar

För ett par dagar sen var jag ute och åt middag med en kompis.
Då satte sig två typer vid vårt bord och ville absolut inte lämna oss
ifred!!!
De var verkligen jobbiga!! Du vet ju hur killar kan vara ibland!
Ville bjuda ut oss, ta oss på sightseeing, som om man inte vet hur ens egna stad ser ut!!!

Till slut sa jag att vi båda två var upptagna, och verkligen inte
hade något som helst intresse av dem.

Som tur gick de till slut men vi hann med och ta ett kort för skoj skull.
Jag skickar med detta foto i fall de eventuellt skulle dyka upp i dina
trakter...

;-)
Kram
Blondiie


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hahaha, dom var ju verkligen där :P

2008-06-21 @ 11:24:26
Postat av: Pally

Oj vilka bratts. Dom skulle ju sitta på en uteservering på Stureplan i Stockholm ju. Och pappa betalar väll notan förstås som vanligt ;)

2008-06-21 @ 12:23:21
Postat av: Anariah

"Skrattar"



Vansinnigpära = Du

Mina grannar har varit hemma hela tiden så sluta narras.

2008-06-21 @ 18:06:04
Postat av: Bitchen

Du är ju helt dum i huvve Blond-skalle !

Det där råkar vara mina favvo skådisar...dom får alltid andvända sina kådisar på mig ^^

drömmer



2008-06-21 @ 23:23:24
Postat av: Helle

Well... Brad skulle man väl kke kunna leka med.. Men då får han fan göra skälv för sitt namn oxå... harkel

2008-06-24 @ 12:11:49
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Helle

Öhh.. Skäl skulle det ju stå s

2008-06-24 @ 12:12:08
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0