Kurser för Pojkar

Nu har jag hittat vad jag skall göra i höst när jag inte blir säkerhetschef!
Jag skall undervisa!
Här är kurserna jag kommer hålla.
Ni anmäler i er i mina kommentarer!


Kurser för män   finns inga män dock pojkar. 2008

Folkhögskolan fristående kurser för män HT-08



Kurs 1

Hur man fyller på ispåsar
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.

Kurs 2


WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren?
Diskussionsgrupp

Kurs 3


Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering? Och hur lägga ner den igen efter urinering?
Mycket praktiska övningar

Kurs 4


Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på videoband.
 
Kurs 5


Lär dig att hitta saker, börja med att ställa dem på de rätta platserna istället för att gapa och vända hela huset upp och ner.
Öppet forum

Kurs 6


Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa
Bilder och ljudband

Kurs 7


Våga fråga efter vägen när du inte hittar
Berättelser ur verkliga livet.
 
Kurs 8


Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen?
Körsimulator

Kurs 9


Lär dig skillnaden på fru och mamma
Rollspel

Kurs 10


Hur man lär sig att älska shopping?
Andningsteknik, meditation samt mental träning.

Kommentarer
Postat av: linda

Hehe.. kurs 10 skulle jag nog också behöva gå ibland :P



Vet du, apropå kurs 7 så måste jag berätta en sak som hände idag.. jag åkte till en stad här i närheten för att söka ett jobb, och jag hade lite problem med att hitta vägen dit. Jag gick till stora torget för att hitta någon att fråga, och där stod det ett par och grälade. Jag tänkte inte på det utan gick fram till första bästa människa och frågade "ursäkta, hur kommer jag till Hotellgatan" och fick en förklaring. På vägen tillbaka ser jag hur kvinnan pekar på mig och säger till sin karl "ser du, hon klarade ju av det, så jävla farligt är det inte"! asgarv

2008-06-24 @ 17:51:34
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Anariah

>8^)) Vill inte föråda min egen art men jag håller med lite då och då.

2008-06-24 @ 21:04:24
Postat av: Makedonk

Är det "one on one"-kurser med dig? I så fall anmäler jag mig här och nu! Tänk på att vissa saker får du repetera ofta innan jag förstår ;-)



Kramis

2008-06-24 @ 21:09:38
Postat av: Elenore

Haha jag kan skicka Jocke på ALLA kurser!

2008-06-25 @ 09:22:39
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0