Sex and the city

Gjorde ett test om vem i sex and the city jag var här...

http://www.grapevine.nu/satcakt.htm


Du fick: 19 poäng

5-12 p = Du är mest lik Samantha:
För Samantha är dejting den ultimata sporten. Hon älskar män med pengar, makt eller ett vackert yttre. Samantha drömmer snarare om att tillbringa ett par intensiva veckor med en pudding än ett helt liv med "Den Rätte". Ytterst sällan (men det har hänt) blir Samantha riktigt kär.
13-20 p = Du är mest lik Carrie:
Carrie är den perfekta första dejten. Hon är rolig, smart och flirtig. Men hennes höga krav på männen resulterar ofta i att hon blir besviken. Carrie tror på den stora kärleken, men inser att det kan ta tid, och roar sig under tiden med att handla skor och umgås med sina vänner.
21-28 p = Du är mest lik Miranda:
Miranda har träffat många killar, men aldrig riktigt lyckats pricka rätt. Hon sätter nu därför både sin karriär och sina vänner i första hand. Det är viktigt för Miranda att vara självständig, något som kan skrämma vissa män. Hon kan tendera att vara cynisk och borde försöka att se på saker och ting mer positivt. Den rätte mannen kan finnas mitt framför ögonen på henne om hon bara väljer att se honom...
29-35 p = Du är mest lik Charlotte:
Charlotte är en riktig romantiker. Hon har blivit sårad förr, men det har inte fått henne att tappa tron på den stora kärleken. Snarare har det fått henne mer övertygad än någonsin att den rätte finns där ute någonstans. Och hon drömmer om hela paketet: man, bröllop och barn.


Nästan läskigt att det faktiskt stämmer väldigt bra ^^
Vädligt läskigt...
Passade även på att göra som vanligt å köpa bara för att det är billigt så nu äger man säsong ett snart för 35 kronor... Suck...
Vilken blev ni???
Poäng och vem ni blev tack =)

Kommentarer
Postat av: Elle

HEHE 23 poäng=Miranda.... =)

Nej, grejen är den att jag har själv funderat på om jag kan ha ett frö i magen, men så har jag spiral, haft en bakterie som gjorde att jag kräktes samt att äh jag vet inte.. Ska ha min vecka när som helst så det märks. =)

2008-06-05 @ 08:03:01
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Amalia

Hej! missa inte vår tävling och vinn gratis medlemskap på sveriges största nätdejtnings sidor!

2008-06-07 @ 20:26:47
URL: http://www.visingelforaldrar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0