Tupperwareparty

Japp, jag är gammal för nu skall jag ha tupperwareparty.
När jag var liten hade min dagmamma en sån där kanna du vet, med lock som man trycker på.
I grått.
Och 70-tals orange...

Igår gick jag motvilligt på ett party och fan va snygg designen blivit!
Fanns en del smarta saker, men eftersom att värdinnan får värsta snygga tårtboxen var jag nu tvungen att ordna party....
Denna boxen var skitsmart.
Stor botten att lägga tårtan på, under botten fanns ett stort hål där man kan lägga kylklampar så att boxen klarar att frakta tårtor.
Jag gör ofta tårtor och sen fraktas dom med tandpetare nerstuckna och så ligger plasten på tandpetarna, så får man balansera noga...
Nu lägger man isklampar, gör tårtan, sätter på locket och bär i handtaget.
Perfekt.
Man kan även ställa den på balkongen och sätta smör och ost på så det inte smälter i solen, eller vända den upp och ner och ta med pastasallad ut.

En UTAN fack för kylklapmar kostade 399.
Så nu fick jag ordna party...

Enda tiden som gick är ju mitt i semestertider.
Fick bli en söndag, den 27 juli.
Skickade ut 20 sms till mina vänner, och på 2 minuter har en svarat tyvärr, jag är på gotland, och den andre, då ligger jag på playan i kroatien.
Anette, Gottland är blåsigt, det är inte min lägenhet.
Ana, va är det för stil att dissa mig för playan.Pfffft

Men men.
Räknar med att man sitter här 5 personer i slutet ändå, vilket passar mig utmärkt =)
Tänk om 20 personer kommer.
Var sitter man lixxom?
Och va fikar 20 pers på?
Hahaha.

Rövardotter, du får gärna komma, men vet att resan från boden tar 2 dygn, men det är jag väl värd?
Linda, du får fan komma till götet nu med =)

Nu skall jag städa. Man får ju börja i tid
*Asg*

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Om du blir helt ensam så kan väl jag kanske tänka mig att ställa upp för dig ;)

2008-06-27 @ 21:27:38
Postat av: Lotta

ha haha japp om man har Tupperw. oarty är man OLD !!! ;O)

2008-06-27 @ 23:06:44
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0