Uppdatering om badshorts
Ringde först Ullareds reklamation som sa OJ, va säger du? Nää, detta måste du få kompensation för.
Blir kopplad till deras VD som säger det inte är hans sak, så han säger att jag skall få prata med inköp som tyvärr har semester och återkommer imorgon (läs idag)
Efter 5 minuter ringer en kille och vi pratar och han skrattar åt mig.
Säger "Men det fattar du väl själv att det är en olyckshändelse & det måste du väl begripa att vi inte går vidare med"
Jag vart förbannad och bad om leverantörens nummer, men fick inte det "för dom lämnar inte ut sina leverantörer"
Han sitter och skrattar åt mig och sitter som en jävla överklass-skitstövel.
Nu i efterhand så vet jag inte om det var inköparen eller om detta var nån annan.
Ringer ingen idag, så lär jag ringa igen.
På Kappahl fick jag JÄTTEmycket hjälp.
Hon kollade och ringde upp och sa att dom köper licencen av Spiderman 3 och så syr dom badbyxorna själva och det har inte gått någon leverans från kappahl till ullared med dessa shorts så dom shortsen måste vara Spiderman 3s egna.
Har inte Ullared ringt mig innan 16.00 så tänker jag kontakta Aftonbladet igen, för det får fan inte hända!
Att man sen skrattar åt mig, idiotförklarar mig och talar om att det inte var allvarligt, då har man fan gått ett steg för långt.
Jag KOMMER få rätt, tro mig, it´s just a matter of time =)
Vilka jävla arslen, milt uttryckt!! Du gör verkligen rätt som kommer ge dom en fet känga om de inte hör av sig, erbjuder kompensation samt ber ordentligt om ursäkt... Din son bör verkligen få en ordentlig "för Sveda & Värk" peng...