Vem, vad, var, någonsin

Kopiera in till er blogg, lämna adressen i kommentarer så checkar jag era svar sen =)

VEM?

Vem är i rummet med dig?
Alexander och Emelie i kojjan jag byggt till dom
Vem fick du senast sms av? Micke
Vem tänker du på nu? Mina barn faktiskt, samt svar på denna listan
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Mitt??
Vem sa du senast jag älskar dig till?
 Barnen
Vem sa senast till dig; jag älskar dig? Alexander
Vem önskar du var med dig nu? Solen
Vem är din favoritsläkting? Älskar alla på olika sätt


VAR?

Var går du i skolan? Skola? I'm old ffs
Var är din telefon? I köket
Var är din mamma? Hemma i sängen, sjuk
Var sover du? I sängen
Var handlar du mest?  I affären haha
Var fick du tag i tröjan du har på dig? Har inte kommit så långt än,,,
Vart åkte du bil senast? Till & från Willys för att storhandla

VAD?

Vad åt du senast? Fil med al bran flakes
Vad drack du senast? Te
Vad har du för färg på dina byxor? Som sagt, inte kommit så långt än
Vad är den närmaste saken som är blå? Filten till barnens kojja
Vad gillar du mest i skolan? Sommarlovet och vännerna ^^
Vad har du på fötterna? Tår? Haha är barfota
Vad är din favoritfärg? Alla färger tråkigt nog
Vilken film såg du senast? The brave one
Vad hör du just nu? Barnens bråk om kojjan

HAR DU NÅGONSIN?

Hånglat i mer än 3 minuter?
Ja...
Sovit i en annan säng? Ja
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? Nej
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetsgränsen? Jaj
Målat om ditt rum? Tapetserat om det räknas
Dansat framför en spegel? Ja
Fått hicka? Ja
Dumpat någon?  JA
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just träffat? Ja
Varit i slagsmål? Slagsmål å slagsmål.. Ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0