Jag är inte korkad för att jag är blond

Kära dagbok,

Förra året bytte jag ut alla mina fönster mot dyra tre-glas-lågenergi-fönster.

Den här veckan ringde en man från firman som installerat fönstren.
Han påpekade att dom gjort jobbet för ett helt år sedan men ännu inte fått betalt.

Ok, bara för att jag är blondin så betyder det inte att jag automatiskt är dum.
Så jag berättade för karl´n vad hans snacksalige försäljare sagt för
ett år sedan, nämligen att efter ett år så har de här fönstren betalat sig själva.

Och hallå, det har gått ett år nu!

Det blev tyst i andra änden av tråden så jag lade på. Han ringde inte
upp igen. Han kände väl sig dum!


Kommentarer
Postat av: Silverstolpe

Hmm, samma skämt som Kryddan körde med här om dagen. Var han så imponerad att han gjorde samma klipp på nya fönster som du gjort?!! lol

Tog bort meningen du störde dig på, och även din kommentar då den mest bara handlade om det. Såg inget annat bra sätt att göra det på. Skriv något igen om du vill! Menade det inte som ett inlägg i eran dispyt. Även om det säkert kunde tolkas så, och nog gjordes när namnen fanns med. Även om det var i en disclaimer!

Men många är nog nyfikna på varför du kallade honom för en V... Känner inte för att ge din syn på händelserna, eller ska hans ord stå oemotsagt?



Du ser väl om du får nya kommentarer på mycket gamla inlägg? Jag tror det iaf!!!

Kram, lilla stumpan! ;)

2008-11-03 @ 16:47:28
URL: http://www.metrobloggen.se/silverstolpe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0