Låångfredagskväll

Å fi faan va man är hurtig som mamma! Har nu målat en karta som ligger på vardagsrumsbordet till mina barn från påskharen. Seriöst? vilken jävla hare kan måla??? En karta??? Han är ju mer ansträngd än tomten, tror jag skall klä ut mig till tomte å möta haren med frasen :  "Den här stan är inte stor nog åt oss båda". E less på dom där två alltså, dom tar åt sig all ära, man går å köper julklappar å påskägg, men ändå tar en blekfet gubbe åt sig kredit?! å nu har man målat en karta som en liten hare tar åt sig äran åt?
Jösses!
här kommer dock söta små bilder jag har, så håll till godo, nu måste jag vaxa kvasten =P
happy easter=)
   

Kommentarer
Postat av: RazziE, Petter, Petrus; Kärt barn har många namn ;)

Wiiie, ska bli skoj att läsa lite skit från dig syrran lilla ;)
Du får se till att dra ner mig i bloggträsket med =)

2008-03-21 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0