Pulkabacke, snö och våfflor

Tjenis.
Igår åkte vi till Jenny, en kompis till mig och tog med alla kids ut i skogen för att åka pulka =)
Såååå, NU har jag äntligen tatt ut mina barn i pulkabacken *STOLT*
Fast förvånande nog var dom inte stomrförtjusta,,, GUUUU va tråkigt =P
Hemma hos Jenny så sket vi att grilla i skogen, så vi slängde in dom i ugnen ist.
Då ropar Alex "Mamma kom foooort"
Svarar "nej, alex vi sitter å pratar" eftersmo att barn jämt ropar för allt möjligt.
Får svaret " Men mamma, Emelie är högst upp i trappan"
Då fick jag springa =p
Dom bygger sitt hus och har bara en spiraltrappa till övervåningen å det tyckte Emelie var mkt intressant =D
Sen var trappan lika intressant som liseberg...
Även katten HeBe var vansinnigt rolig. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej sa hon i ett. Mamma titta, så rusade hon efter mig å pekade på katten.
Hon skall få en katt. När hon e sisådär 25 år =)=)

Fortfarande massa snö, som självklart kom när vi skulle ut.
Mysigt iaf at snön får ligga så man blir mätt på den.
-7 grader på kvällen igår.

Väl hemma så vart det våfflor i mängder. Annchen, du har rätt, det passar faktiskt närsom =)
Föråt mig nog tyvärr bara =P

På kvällen erbjöd Alex mormor att få Emelie, sen kom han på att han skulle sakna henne så då tog vi tillbaka henne.

Nä om man kanske skulle ta på sig å göra dag av denna dagen med?
Hörs ikväll

Kommentarer
Postat av: Annchen

Jag sa ju det :) Det behöver inte vara våffeldagen när man ska äta våfflor.

2008-03-27 @ 12:14:37
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0