Inspiration

Tjena alla glada å icke glada.
Läste lite på blogg.se igår.
Hamnade på Kenzas sida.
Har så jävla svårt för modebloggar.
Hur fan kan man lixxom ORKA ta 25 kort om dagen på sig själv i sin outfit?
Och sen 30 inlägg om det ungefär...

Detta kommer inte att bli en modeblogg.
Om jag inte får typ 25 lakan i veckan PLUS alla kläder av sponsorn...

Alla har ju hört talas om Kenza och den andra blondinen som är mer ufoaktig än en älg på cirkus.
Blondinbella heter hon tror jag.
Har ofta funderat hur många som egentligen läser deras bloggar och hur FAN dom kan råsponsras med flera tusenlappar om dagen. För att säga ååå vilken fin väska detta är.
Igår fick jag svar hur många läsare Kenza har...¨
Över 30 000 personer!!!!
Då vart jag imponerad faktiskt. Trodde kanske max runt 5 000 personer och då tog jag i.
Jag liggger mellan 30-100 personer om dagen. men skulle inte klaga på fler *flinar*

Sååå
Vad vill ni läsa om?
Vad vill ni jag bloggar om?
Ni säger jag skriver så roligt, men ge mig vad ni vill läsa om.
Jag har MASSA tankar om det mesta.
Kan blanda allt från humor till seriöst, sååååå
Ge mig lite inspiration nu!
Väntar me spänning.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0