God morgon Världen?

Vaknade 13.00....
Gick med barnen till skolan 8 och skulle vila en stund innan lektionen klockan 13.00.
Vaknade 12.57.
Jag tror jag missar lektionen!
Däremot har jag gjort massa annat på följande 20 minuter=)

Bokat LIA plats (praktik)
Hystat in kläder i tvättmaskinen
Ringt och avbokat Alex skolfoto som var dåliga
Ringt och bokat ny tid för syskonfotografering samt vanliga nya kort på sonen
Ringt och bokat nytt tandläkarbesök till Emelie
Bokat ärrfotograferig på Alex klämskadade finger.

Nu skall jag röjja här hemma, packa bilen och köra till tippen, storhandla och städa innan barnen kommer hem!

Ha en underbar dag....
För er som inte svarat i flrrainlägget om filmfrågor gör gärna det,
Ha en fin dag=)

Kommentarer
Postat av: mickis

Hoppas du oxå får en fin dag!

Jag har varit hos frissan & klippt mej... Blir till att investera i färg i em...

Nu ska jag strax på möte.. & taggad är jag :)

Ha det bäst!

Kram

2008-11-19 @ 13:48:06
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Stefan

Jaså var era skolfoton också dåliga?

Dom som vi fick från dagis på Emil var rena rama katastrofen. Vi har också tagit nya.

2008-11-19 @ 18:21:31
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0