Dessa frågestunder...

Fick denna på mailen av Ripper...
Och jag har svarat på den i ung tre år...
Så nu gör jag den här, utmanar er alla och sen när nästa person utmanar mig hänvisar jag till detta inlägg...
När ni svarat så säg till.
Så kör vi...
Igen...


1. Vad är klockan? 11.39
2. Ditt namn?  Jessica
3. Smeknamn? Blondiie, GB, Goddess, Jessie
4. Piercings: Bara i öronen
5. Ögonfärg:  Blåa eller gröna när jg är arg...
6. Födelseplats:  KK Östra sjukhuset, GBG
7. Favoritmat? Mammas mat^^, tacco, potatisgratäng å grillat, eller när nån bjuder mig på middag=)
8. Någonsin varit i Kalifornien?  Nej
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja
11. Varit med i någon bilolycka? Jag har träffat en grävling, och voltat med en bil en gång=D
12. krutonger eller baconbitar? Ja tack^^
13. Favoritdag på veckan?  Måndag när alla reklamblad kommer=) Haha, alla har sin charm=)
14. Favoritrestaurang: Bamboo, Fond, A hareford beefstouw
15. Favoritsport: Hockey
16. Favoritdrink: Fanta
17. Favoritglass: Gillar alla utan ägglikör
18. Walt Disney eller Warner Bros: Disney
19. Favorit-snabbmatsrestaurang: BK, eller McDonalds
20. Vilken färg har din sovrumstapet? Ljusblå
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen 
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Det var detta, från ripper Fredrik
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?  IKEA eller Ullared
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Är man annat än uttråkad eller vaddå?
26. Vem kommer att svara på detta e-mail först?  Ni kommer alla att slåss om att göra den först, eller hur=)
27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Omöjligt att veta vilka bloggare som bara fuskläser^^
28. Vilket tv-program missar du inte? Kollar inte TV
30. Ford eller Chevrolet? Isadora eller Max Factor haha
31. Vad lyssnar du på just nu?  Jag njuter av tystnaden!!!
32. Vilken är din favoritfärg? Blå
33. Hav eller flod? Hav så klart, det är enda stället jag finner ro....
34. Hur många tatueringar har du? Ingen
35. Har du någon gång kört slut på bensinen?Ja, kryddan har fått rädda mig några gånger, likaså pappa och andra vänner=)
36. Katter eller hundar? Mysig katt i famnen och hund om man slapp gå ut med dom
37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 11.44

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tja...vi har ju linje på Gbg så... ;-)Får ju plats 76 pallar på ett ekipage :-D

2008-10-16 @ 11:58:45
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Annica

Du ska veta att det enda han kommer hem med är bröd. Jag har tunnbröd i mängder. I mitt porslinsskåp.... Ja skulle det bli översvämmning i vår lägenhet som ligger på tredje våningen så har vi i alla fall torrt och fint bröd..

Godis? Nej.. Det har jag aldrig fått hem.. Eller.. Räknas de fyra lådorna cocosbollar in som han kom dragandes med för något år sen?

En dag ringde han och frågade om han skulle ta hem fläskkottlett. En kartong hade visst åkt i backen och då får den inte köras ut till kunden. Ja kött är ju alltid välkommet. Hem kommer han med en låda med 15 kilo benfri fläskkottlett! Fattar du! Det var fem jättebitar med hel kottlett. Jag fick inte ens plats med en på diskbänken! Kan säga att vi grillade en hel del den sommaren.... ;-)

2008-10-16 @ 11:59:34
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Jag har tagit den till min sida och svarat på den

:-)

2008-10-16 @ 12:41:27
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Mezzie

DONE :-)

KRAMEN

2008-10-16 @ 14:16:12
URL: http://missmommy.blogg.se/
Postat av: Emil

detsamma, gillar såna här fråge grejer...

2008-10-16 @ 15:19:46
URL: http://www.metrobloggen.se/inteblackjaglr
Postat av: Kattis

Hallå!

Åh, den listan fixar jag inte då jag måste sova för dig med, hihi.

Skulle kunna sova en vecka. Undrar om man inte mår bra egentligen?

Men jag vägrar känna efter just nu.

Får vänta ett tag. Berättar mer senare.



Ha en skön kväll!

KRAM

2008-10-16 @ 16:51:10
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Emil

hehe kanske gör en sån fråga grej också...

2008-10-17 @ 09:04:44
URL: http://www.metrobloggen.se/inteblackjaglr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0