Fulla tjejjer

Vi Tjejer är fulla hela veckan:
MÅNDAG-ONSDAG
är vi praktfulla.
TORSDAG
är vi förväntansfulla.
FREDAG
är vi beautyfulla.
LÖRDAG
är vi skitfulla och
SÖNDAG
är vi förhoppningvis ångerfulla.


Mina svar på tal:


Han sa: Använder du BH? Du har ju inget att stoppa i den .. 
Jag svarar sa: Du använder ju byxor . ... .



Han sa: Ska vi försöka ändra ställning ikväll ? 
Jag svarar: Det var en jättebra idé, du stryker och jag sitter i soffan och
sover!


Min man skrev på damtoaletten . . 'Min man följer efter mig överallt' 
Jag skrev precis under . . 'Det gör jag inte alls' ... ...


Varför är gifta kvinnor tyngre än singelkvinnor?
Singelkvinnor kommer hem, ser efter vad som är i kylen och går och

lägger sig!

Gifta kvinnor kommer hem, ser efter vad som är i sängen och går till

kylskåpet!


Mannen: Gud, varför gjorde du kvinnan så vacker?
Gud: För att du skulle älska henne

Mannen: Men, varför gjorde du henne så dum?

Gud: För att hon skulle kunna älska dig


SUG PÅ DEN GABBS!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Silverstolpe

lol

Men borde det inte vara: 'Min FRU följer efter mig överallt' ???

2008-10-02 @ 08:43:03
URL: http://www.metrobloggen.se/silverstolpe
Postat av: Margaretha

He he he...tack för ett gott skratt...det satt finfint ;D

Kram

Margaretha

2008-10-02 @ 11:00:25
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0