Gnälligt och sånt

Har haft så jädra ont i magen några dagar, magkatarren bråkar som fanken.
Men kanske släpper nu när skolan lugnar sig.
Eller inte.
Har ju prov i Företagsekonomi på måndag, På tisdag har Emelie först hjärt och lungröntgen för att avskriva sin astma och se att hon inte fått några skador.
Sen så har även Alex en stor hjärtundersökning med EKG, ultraljud och lite annat, som jag trodde vi skulle slippa.
Men tydligen har det kommit tillbaka och då oroar man sig sjukt mkt!

Emelie var hos läkaren med idag.
Hon har ju haft 2 halsfluss, men fortfarande är inte halsen OK, utan hon har en svullnad stor som en pingisboll på höger sidan.
Idag tog dom äntligen halsprover som dom skickar iväg nu till lab.
Inte på halsfluss utan även andra saker.
Skall väl träffa en doktor med så småningom.

Tillbaka till mig då.
Har så vansinnigt ont i huvudet och axlar och rygg. Vet inte om det är spänning, oro eller nått annat, men jag är så stel jag inte kan röra mig..
Vill ha massage=(

Värker hur jag än rör mig, har ont i hela kroppen som vanligt.
Vänster handled värker konstant och även höger armbåde, ländrygg, ena knät och hela jävla ryggpartiet inkluderat skuldror och axlar och nacke...
Har jämt ont, men skall sluta gnälla nu =)

Idag när jag hämtade Alex så fick jag frågan av hans kompis pappa:
-Vad gör du den 5 december?
-Öh, inte en aning, vet inte ens vad det är för en dag?
-Kan du fixa barnvakt?
-Det beror väl på vad det gäller....
-Om du vill följa med på gratis julbord och show och allt...
-Fan va nice, varför inte, får jag barnvakt så!
Tycker det var snällt som fan!
-Mmm, han heter Björn..
-VA?
-Mmm, din blinddate....

Hahha skrattade så tårarna rann!!!
Vilken boomer att mamma är utomlands=)
Ibland är det tur man har svårt att få barnvakt=D
Men blinddate är inte min sak riktigt, + att jag inte vill träffa någon, alla blir så satans kära!
Sen blir man inte av med dom, skitjobbigt å vara så snygg som jag är!
*Flinar*

Men det var värmande att man fick frågan=)

Kommentarer
Postat av: Engman

Hehe, javisst. Det är roligare att sminka andra än sig själv ^^

2008-10-30 @ 17:40:58
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/
Postat av: Lindis

Jag vet hur det är att ha värk och jag lider med dig ska du veta.. Jättekram kommer till dig, tror du behöver en eller två..

2008-10-30 @ 18:15:28
URL: http://metrobloggen.se/lindis78
Postat av: Peggygirl

Hahaha, blinddate kan väl vara spännande..:-) Usch din stackare vad du har mycket omkring dig..!! jag tycker du är superduktig som orkar med allt..! för mn del är det lätt, jag har stora barn och är inte ensamstående, allt blir ju lättare då..! ha en trevlig kväll..Kram!

2008-10-30 @ 18:28:24
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Lindis

Tror ditt inlägg kom med men det stod från någon anonym hmm.. Kramis! Hoppas din kväll blir bra!!!

2008-10-30 @ 18:28:49
URL: http://metrobloggen.se/lindis78
Postat av: Sara

Jag kan också gilla helgfrukosten. Men då hinner man vara vaken ett tag också ;D

2008-10-30 @ 18:40:29
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaarys (gillar inte vinter)

hur har dagen varit??

puss

2008-10-30 @ 18:41:41
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: Babymyz

Gratis mat kan va bödan värd,haha..

tack för fin kommentar,go du oxå,tråkigt att ni ska ha så mkt bekymmer med sjukan ni drasss med,jobbigt med barnen,usch..

Du é nog överansträngd,du har nog en massa att tänka på,och ensam på allt detta,usch stackars liten,synd jag inte kan hjälpa dej;),men en Kraaaaam kan du få,hoppas den räckte ända fram blink

2008-10-30 @ 18:42:24
URL: http://metrobloggen.se/marilouise
Postat av: Fru Pusselbit

Det var många saker på en gång, förstår om du har värk och vill ha massage! Jag tror att många idag inte mår så där väldans bra... hoppas att det känns bättre snart! Kram (känner mig själv väldigt gnällig...)

2008-10-30 @ 18:42:32
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: soffie

wow va spännande med en blinddate,

Å nej va jobbigt för din Emelie hoppas de hittar felet så hon blir frisk snart,

tråkigt att ej känna sig bra men hoppas det blir som du skrev att det är spänningar som släpper när det lugnar ner sig i skolan

må gott

2008-10-30 @ 18:48:00
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jobbigt att du har så ont i kroppen. Kanske något ligger i kläm och på så sätt får du ont hela vägen. Allt hör ju ihop på så sätt. Kanske en kotknackare skulle göra susen, men först en läkare.



Klart du ska på daten..god mat och show. Sen tack och hej,-)



Hoppas det löser sig för din lilla tussa.



PS: Om du inte har medel mot magkatarr så kan du ta en tsk bikarbonat ochblande det i vatten. Det kange lindring...man rapar som sjutton.



Ha en bra kväll!

2008-10-30 @ 18:53:01
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Ninni

Det verkar som om hela din kropp reagerar på stress..jag vet för jag har samma sak!

Känner mig sällan stressad men det sätter sig i kroppen och i magen med jobbigt värk!

Har även en tarm som reagerar starkt på stress.



Du behöver vila...lätt att säga kanske men har du ingen som kan avlasta dig??

Vore jag nära så skulle jag vara barnvakt direkt...barn kan jag!



Hoppas dina barn blir friska snart...man blir ju så orolig när det gäller barnen.



Jasså ingen blinddate..hihi



Kram kram

2008-10-30 @ 19:26:33
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Nettan

Låter inge kul med alla undersökningar och utredningar. Hoppas allt går bra.



Blinddate ?! Kul ! Hoppas ni får det skitkul !



kram

2008-10-30 @ 19:28:43
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Veiken

Stackare, vad mycket du har omkring dig. Dessutom för lite tid. Jag tycker att vi lägger in om tre timmar extra/dygn! Gör en måstelista varje dag och hoppa över hälften!! Kram

Postat av: Veiken

Stackare, vad mycket du har omkring dig. Dessutom för lite tid. Jag tycker att vi lägger in om tre timmar extra/dygn! Gör en måstelista varje dag och hoppa över hälften!! Kram

Postat av: Veiken

#&?#£@ grrr...varje gång jag skriver en kommentar till dig så får du minst två!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0