Skoj folk tittar in på bloggen=)

68 säger bloggen som inte räknar folk med cookies, 95 säger min blogg...

Spännande så många mäniskor tittar in, då blir det extra skoj att blogga=)


Varit på AstraZenica idag och spanat in deras säkerhet, skitspännande=)

Får inte prata om det dock iom sekretesslagarna =(


Klockan är 17.00 och jag är hemma. Långa dagar =(

Emeie har pysslat ett sååå fint spöke till mamsen hos dagmamman, är sååå imponerad =)

Imorgon skall Emelie vara häxa hos dagmamman och Alex ville vara pirat på sin skola när dom har halloweenfester=)

Funderar på att bjuda hem lite folk nu på halloween, folk som har barn och bara spexa och skratta...

Saknar det sååå mkt...

Saknar gamla Jessie=)

Issa dear!!! Fick ditt sms idag men min mobil skickar inte sms =(

Jag ringer dig, smsa hemnumret sötis =)

Har en mastodont tenta på torsdag i säkerhetsarbete...
Blir väl att sitta hela kvällen idag och hela kvällen imorgon, och på tisda har jag en om möjligt ännu större tenta i företagsekonomi...

Annars är det lungt!
Kram till er alla =)


Kommentarer
Postat av: Peggygirl

Ojoj vad många läsare du har..;-) kul va..!! men så har du en jäkligt fin blogg oxå :-) Kram!

2008-10-28 @ 17:22:14
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Engman

Ja det skulle nog vara snyggt, men det är inte så jag har gjort denna gng ;)

2008-10-28 @ 17:32:36
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/
Postat av: Issah

:D Ja jag vet, har ju läst om ditt mobilprobs. My bad! Prata på msn =)

2008-10-28 @ 18:46:52
Postat av: Ninja

Hur vet du hur många som läser varje dag? Finns det räknare här med?

Jag brukar ha runt 100 visningar per dag på min blogg....men jag har haft ända upp till 400 men då blockade metro mig...nu är jag dock lössläppt igen!

2008-10-28 @ 20:41:07
URL: http://metrobloggen.se/nordtellus
Postat av: Veiken

Säkerhet, säkerhet, säkerhet och ändå ligger diverse kriminella lååångt före, tyvärr!!

Postat av: Veiken

Jaha, nu får vi se om du får en kommentar. Har försökt, men det vill sig inte;(

Postat av: Fru Pusselbit

Så där trött känner jag mig just nu, ska snart gå och lägga mig...

2008-10-29 @ 00:21:15
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0