Ännu ett intressant inlägg av dagens journalister

Ännu ett klockrent inlägg av aftonbladet
Snyft att man inte är plusmedlem...
Annars hade ju smarta aftonbladet genast talat om hur mitt sexliv skulle bli i höst =(
Å nu får jag inte veta det...

Herregud vilken tragedi!
Dom undanhåller viktig information om mitt liv =(

Seriöst, hur kan man BETALA för att läsa om hur ens sexliv skall bli???
Trodde journalister skulle raportera om viktiga saker, visst skvaller är skoj, men stor chans att jag ör 19 spänn får reda på vem jag kommer ha sex med i höst...
*suck*

Vem ska du ha sex med i höst?

Här är höstens hetaste kärlekshoroskop

Undrar du hur ditt kärleksliv kommer att se ut i höst.

Var raggar Skorpionen bäst? Vilka är det hetaste datumen för Vågen? Vem bör satsa på sexiga underkläder för att få extra glöd i samlivet? För vem är hösten en bra period att skaffa barn?

Få svaren i höstens stora kärlekshoroskop signerat Aftonbladets astrologer Hanna Vennberg och Tor Tolander.


Kommentarer
Postat av: lojsan

tack så mycket de värmer.

2008-09-08 @ 20:04:33
URL: http://www.metrobloggen.se/jagad
Postat av: Johanna

haha, d fenomenet händer mig aldrig :p men ska bara färga håret imorgon som tur är :) annars grinar jag alltid hos frisören :P

2008-09-08 @ 20:34:53
URL: http://spralligsparv.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha varför känner du dig som en 14is???=)

2008-09-08 @ 20:42:27
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Makedonk

VA? Ska du ha sex i höst? Jag som trodde att vi hade ingått en pakt i att vara oskulder resten av livet :-(



PS. Jag är PLUS-medlem, så jag kan ta reda på vem du ska ha sex med :-P DS.

2008-09-08 @ 20:42:32
Postat av: Anonym

haha ja det är jag med=) men jag låter inte nån veta det hahaha.. ibland vissa människor så känner man sig väldigt liten.. men undra vem som är liten egentligen många ggr

2008-09-08 @ 20:48:53
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0