Blondiner skrattar ofta flera gånger...

...åt samma skämt...

Tror dom säger när man hör den, när man fattar den och nån mer...
Kände igen mig i det idag...

Sitter på ett tåg på ringhals, och man berättar att en bonde bott i huset bla bla bla med sin mamma bla bla bla.
Dom hade en ko...
Man skojjade att kon bara mjölkade kärnmjölk och alla skrattade.

Skrattade med för att inte känna mig dum.
Döm om allas förvåning när jag lägger upp ett asgarv efter nån minut och alla stirrarpå mig,..
Var tvungen att försvara att "Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu fattar jag, kärnmjölk, kärnkraftverk" och så skrattade jag så tårarna rann.
Och pinsam som jag är förklarade jag högt och tydligt skämtat om någon annan oxå missat...
Då skrattade dom andra med =P
Bjöd på den iaf.
Sen satt iof alla 6 i vår vagn och fnissade som 14isar....
Alla utom en iof.

Kom på att jag nog får jobba på min image som säkerhetschef, kanske bättre att bete sig som minst 20 då?
Eller?
Rikki är bara tyst...

Kommentarer
Postat av: Petra

Äsch, inte då!

Forsätt vara dig själv och bjud på dig. Det uppskattas nog mer!

2008-09-05 @ 23:19:53
URL: http://www.metrobloggen.se/petra
Postat av: Gargol

Är man först med att skratta åt sig själv skrattar dom andra med en och inte åt en ;)

2008-09-05 @ 23:33:33
Postat av: satmaran

hahah man ska vara sig själv ;)

2008-09-05 @ 23:41:28
URL: http://www.metrobloggen.se/satmaran
Postat av: Stefan

He he he...så där är jag också. Om jag inte fattar direkt, så brukar det bli "totalskratt" när det går upp ett ljus. Men det bjuder jag på. :-)

Jag hoppas att fröken säkerhetschef får en underbar helg med sol och mycket nöje.

2008-09-06 @ 08:18:12
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Stefan

He he he...okej okej. Det är tillbakataget. Slutade det regna nu? ;-)

2008-09-06 @ 08:38:41
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Rikki

hehe... why am I not surprised? :P

2008-09-06 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0