Du är inte barn längre då...

  • Det inte alltid låter kul att köra bil.  Det blir aldrig trisst....
  • Det inte verkar häftigt att vara elak. Nej det gör det inte....
  • Du har kompisar som har gift sig och skaffat familj. Ja, tänk för att jag har det, tycker synd om dom för jämnan =p
  • Lördag morgon är till för att sova. När man har barn? skulle inte tro det va?
  • Du är längre än rutschbanan på McDonalds lekplats. Nope, Den är tre meter hög å snurrar runt=)
  • Dina föräldrars skämt är roliga. Det blir dom aldrig =P
  • Du har ägt och sedan gjort dig av med Michael Jacksons skiva Thriller. NÄÄÄÄ
  • Julen gör dig galen. Jag älskar jul å är VÄRRE än barnen..
  • Du hellre skulle använda smutsiga kläder därför att mamma inte tvättar dom. ALDRIG
  • Tupplurar verkar bra. Om man haft tid.... Den går jämnt ut..
  • Att slå tjejer inte längre är ett sätt att flirta. När man har tuttar??
  • Du inte kan skrika "gör om" när något går fel. Kan jag visst, ni pratar om Blondiie
  • Du anser att Space Invaders är det bästa spelet någonsin. Space vaddå?
  • Det enda som finns i ditt flingpaket är flingor. Barnen snor leksakerna...
  • Du faktiskt köper halsdukar, vantar och sololja. Ajjamensan
  • Du lämnar konserter och fotbollsmatcher tidigare för att slippa trängas med den stora massan när det är slut. Går inte på sånt trams =)
  • Du vill ha kläder i julklapp. Och hårda paket, och små paket, och stora paket å alla möjliga sorts paket, jag ÄSLKAR paket
  • Du inte vill ha en Corvette på grund av den höga försäkringspremien. Dom har inte baksäte heller...
  • Du köpt ett album på vinyl.  Troll- Put your hands in the air...
  • Du kommer ihåg när Stjärnornas Krig kom ut första gången. Har inte ens sett den =D

  • JÄÄÄÄ jag säger ju det!!!!!!
    Bättre omogen än övermogen å jag är ju fan barn enligt detta nästan! Fuck U vuxentestet!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0