God morgon =)

Hemma idag med barnen.
Alex har haft över 40 grader 2 dagar. Igår var han jättedålig.
Skulle ringa och boka tid till VC nu på morgonen men deras telefoner var sönder så dom jobbade med dom.
Tänkte att "Aha, då går jag dit för om inga kan ringa dit lär ju det finns lediga tider"
Vad dom INTE sa var att dom hade stängt idag och imorgon =(
Eftersom jag ändå åkt hemifrån åkte jag ner till VC i partille ist.
Där tog en sköterska emot.
Nu har vi fått en tid kl 11.00.

Bägge verkar må ganska bra men det är ju inte konstigt med halva apoteket av febernedsättande i kroppen.
Får se nu när jag inte ger dom nått inför läkarbesöket. =)

Kommentarer
Postat av: satmaran

hoppas det blir bättre :)

2008-09-29 @ 10:52:31
URL: http://www.metrobloggen.se/satmaran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0