Regnigt väder

Kan det teknist sett regna mera?
Jag tror faktiskt inte det!!!
Det ÖSER!!!!!

Somnade igår ganska tidigt =)
Typ vid 1.
Fick sova fram till exakt 6.30 då Emelie ville ha välling =)
Upp och gjorde välling, gav henne och la mig ner för att vi skulle somna som vanligt.
Dock var jag rätt ensam om det förslaget =(
Emelie lekte apa, sjöng sånger, kittlades, pussades kramades och hoppade i sängen.
Till en början halvväste jag "läggg dig ner" men när hon drog upp axlarna, satte händerna för munnen och tokskrattade och sen gjorde ett utfall och pussade mig så gav jag upp.
Så vi pussades och gosades och gick upp efter en timme.

Jag tror fortfarande mina ögon kommer pluppa ut.
Undrar om jag får åka på spännande resor till olika observatorier då?
Gärna utomlands.
På tal om utomlands.
I skolan får man göra sin praktik vart man vill i hela Europa, och skolan betalar....
Undrar om dom accepterar man tar med barnen =D
Jag menar 3 månader vid medelhavet hade ju inte vart fel.
På ett hotell med barnklubb haha.
Så kan jag jobba 7-15 och bada och sola och leka med barnen hela eftermiddagen.
Tror jag föreslår det.
Eller skall man vänta lite?
Kanske nån vecka eller så?
Vad tror ni?

Å idag när regnet öser blir det mer angeläget...
Jag som ville till freeport på deras roliga dagar (aldrig i ösregn!)
Eller Fiskens dag i hamnen (Aldrig i ösregn)
Åka och bada (Varför när jag man gå ut i ösregn?)
Eller museum! (Stor sannolikhet jag går ut i ösregn till bilen och drar in lera i nya bilen)
Let´s face it!
Jag måste vara hemma hela dagen!
Va trååååkigt!
Och njutningsfullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0