Välkommen till helvetet =)

George Bush fick en hjärtattack och dog varvid han kom till helvetets
portar där Djävulen stod och väntade på honom. Djävulen hälsade honom
välkommen och sade,
"Jag har ett litet problem! Du finns med på min lista men jag har lite
ont om plats här inne.
Men eftersom du definitivt hör hemma här så har jag ett förslag. Jag
har tre personer som inte platsar riktigt lika bra som du, här i
helvetet. Jag tänkte låta en av de tre gå och låta dig ta deras plats.
Jag ska till och med låta dig bestämma vem som kan gå så du kan ta
deras plats."

Med tanke på läget han befann sig i så tyckte George det lät ganska bra
och gick med på Djävulens förslag. Dom gick in i Helvetet och Djävulen
öppnade dörren till det första rummet.

Där inne fanns Richard Nixon och en stor swimmingpool. Nixon dök, gång
på gång på gång, och efter varje dyk kom han upp till ytan tomhänt, ty
detta var hans öde i Helvetet.

-"Nja...", sa George. "Jag tror inte detta är något för mig. Jag är
inte så bra på att simma så jag kommer nog inte riktigt orka med detta dag
efter dag."

Djävulen nickade förstående och ledde George till det andra rummet. Där
inne satt Tony Blair med en slägga, omgiven av stora stenblock. Det
enda han gjorde var att svinga sin slägga, gång på gång på gång.

-"Nej, jag har problem med en axel. Skulle jag krossa sten hela dagarna
skulle jag ständigt ha en fruktansvärd smärta i min axel.", sa George.

Djävulen ledde då George till det tredje rummet och öppnade dörren.
George häpnade över det han såg, för där inne låg Bill Clinton naken på
rygg med händer och fötter fastkjedjade vid golvet. Böjd över honom
satt Monica Lewinsky och gjorde det som hon gör bäst.

George sken upp, nickade ivrigt och sade,
-"Jepp, det här tror jag nog att jag kan stå ut med".
  Djävulen log och sade,
-"OK Monica, du kan gå!"

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 17:11:43
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: jeanny dlc

Hej hej :)

haft en bra dag ?



har du 2 skeuner över, snälla klicka på mobilen i min blogg.

2008-09-18 @ 17:13:31
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/
Postat av: Emma

HA HA HA! Dagens bästa, helt klart!

2008-09-18 @ 17:14:04
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: Johanne

Haha.. :P

2008-09-18 @ 17:15:35
URL: http://joojjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0