Min helg=) Min OSMINKADE helg....

I fredags hade jag en supermysig kväll....
Åkte hem till Pålle=)
Även Mickan var med innan hon ballade ut=)

Så åkte jag och Pålle till hans jobb för att jag behövde tvätta min bil, så vad är bätter än att besöka hans jobb =P
Han jobbar iof inte med bilvård utan helt andra saker, men dom har högtryck och brandslang *host*

Nått säger mig att han tvivlar på mitt sätt att handera maskinerna, beror det måntro på att en brandslan är inkluderad elelr att han funderar hur fan han skall berätta för chefen hur jag hanterade sakerna???


Hur som haver "råkade" det sluta med vattenkrig.
Jag sprutade LITE ljummet vatten och fick en hel jävla superdusch med iskallt vatten från brandslangen...
Jag var såhär glad:
Pålle blev rädd och sa åt mig att inte se så jävla förbannad ut!
Jää baby, U rock my world!!!
Nä men guuuva skoj att bli HELT nerskävtt!!!
Men okej då...
Friends 4-ever pålle... ( Japp den osminkade sanningen är hemsk, I know...)


Sen körde vi lite truck med=)
  

Så här snygg blev min bil iaf=)

Dock tycker Pålle att hans är snyggare..... Va fan är det för dumheter???


En liten blondiie iklädd en Tjock varmare tröjja då min som sagt var BLÖT!!!!
Ooooh va jag älskar att visa mig sminkad men yeah right...


På lördagen så hade Alex sin första innebandymatch....
Tuffa coola grabben...

Stolta mamma och pappa...


Eftersom att jag inte har allas tillåtelse att lägga upp kort kommer tyvärr inte lagfotot att läggas ut=)
Så här trött blir man iaf efteråt=)


När barnen vaknat till liv så åkte vi till Mediamarkt för att jag äntligen skulle införskaffa mig min nya tv, eftersom den gamla gick sönder i deccember....
I lördags hade dom att man fick 750 för sin gamla så vad var mer perfekt än att lämna den i pant å slippa köra till skroten...
Skitnöjd är jag!!!!
En 42LG2000...
Dom brukar kosta 7500 men var nersatt till 5990...
Samt min rabatt på 750...
Alltså 5240 kronor...

Kändes så jävla kanon att ha sparat och sparat å sen ha råd att köpa den kontant....
Sen kom vi ut till bilen och insåg....
HUR FAN SKALL DEN FÅ PLATS????
Den är större än bilen FFS!!!!

Kan inte tacka dig nog för hjälpen Crille att få hem den!!!!
Lustigt nog har jag inte ens tatt söndagsexet utan tvn fungerar faktiskt tom...
Väl hemma käkade vi lunch och så fick jag ett superkort på far och son =D

Somnade gjorde dom gott i sin mammas säng iaf...
Så vackra fina barn har jag=)
Dom är mitt allt, min stolthet...
Och varandras bästa vänner...

Idag har jag vart hos mamsen som vanligt=)

Här är världens finaste små barn=)

Alex nya fina kläder=)
 
  
Haha idag så städade jag ut massa gammalt dvs 7 IKEA bagar...
Då hittade Alex sin bebismössa och kom å sa mamma och lekte bebis,
Skrattade mega...

Nu på kvällen har jag dock skadat mig väldigt illa!!!!!
Jag är i stort behov av plåster!!!!

  
Jag Behöver plåster!!!
Tex:
 NEJ tack,,,,
Kanske...
*VRÅLAR* GEEEEEEEEEEEE MIG!!!!!


Å sen gör jag en hyllning till min underbara bästa fina Pålle...
He means the world to me...
Han har funnits i mitt liv i flera år...
Och betyder så mycket, men han är definitivt men allra allra bästa vän...
Säger inte mera nu  =)

 
God damn he´s sexy =)

Du har mig i sikte HAHAHAHA

Och slutligen håller han ju på rätt lag med=)
Kan inte bli mer perfekt=)

Tredje från vänster i röd tröjja....
Flickor Hands off, han är min =)

Sååå...
Då har du bara att skriva en liten snäll *blänger* liten gästblogg....

Nu skall jag göra annat...
So long friends...


Kommentarer
Postat av: P

Tack för hyllningen sötis. Visst var det kalasroligt i fredags? Kram kram

2009-04-26 @ 23:05:11
Postat av: Anna

jösses så mycket du har hunnit med, innebandy för småkillar det är der bästa att titta på, eller fotboll för småtjejer, dom bara springer åt alla håll. verkar ha varit en kul helg!

2009-04-27 @ 00:17:02
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Lindis

Fullspäckad dag ser jag =) kram vännen och må så gott!

2009-04-27 @ 06:30:20
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78
Postat av: Elina

Vad mycket du har hunnit med då!

1. Den osminkade sanningen var det absolut inget fel på!

2. Kanske skulle fundera på en ny sport åt lille Alex, hans "coolmin" såg mer ut som "Maaamaa jag vill inteee" :) Men söta barn du har!

3. Ge mig det där plåstret (inte det använda)

2009-04-27 @ 10:18:41
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vad roligt det är när du lägger ut så mycket bilder gumman :D (L) Saknar dig :( Buuuuu!!!! Och för 98436938465934865 gången,du är skit snygg osminkad!!!!!!!!!!!!!! Love ya!

2009-04-27 @ 11:18:01
URL: http://princessoftherooad.blogg.se/
Postat av: Heidi

Osminkade sanningar är kul, men du är ju fin hur som helst. Nu finns jag att skåda lite mer, se o häpna... välkommen hem till Nippertippan;)

Och Jättefina bilder har du jämt!!!

Kramizar:)

Heidi (Nippertippan)

2009-04-27 @ 12:32:27
URL: http://denpositivasidan.blogspot.com
Postat av: Gullillan/Lassemans

Ojoj vilket långt inlägg. Trodde aldrig jag skulle komma ner till "kommentera".................hehe.

Men det var mycket trevligt på vägen ner att se på!

Önskar dig en bra och icke allt för stressande vecka!

2009-04-27 @ 13:49:02
URL: http://lassemans.blogg.se/
Postat av: Ammis

Din barn är verkligen supersöta, förstår om du är stolt över dom. Nice TV, har precis köpt en jag också men den gick loss på 8 papp.... kan inget om TV-apparater, tror den är bra iaf, det sa min son som är elektronik-freak.

Ha det gott.



Kramelikram

2009-04-27 @ 15:12:39
URL: http://ammis.bloggagratis.se/
Postat av: AnnA

Urgulliga ungar. Sonen är lik sin pappa tycker jag.

Och det är fantastiskt att du kan umgås med dina barns fäder. Heder för sånt !

Puss och Kram

2009-04-27 @ 17:57:08
Postat av: cicci

Gött med ny tv..är oxå på jakt efter en=)

Bra pris va det ju oxå.

Å vilka söta kids du har!



hoppas du får en fin vecka // Kram C

2009-04-27 @ 19:30:50
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: Frida

En helg känns som om du gjort saker som jag hinner på en vecka... ;P

Njut av kvällen.

Supermysiga kort på din familj, vattenkrig är verkligen kul haha!

Kram<3

2009-04-27 @ 19:52:55
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Sussie

Vad söta barn du har, så goa när de sover ihop!! Kram

2009-04-27 @ 20:12:31
URL: http://www.metrobloggen.se/sussiebarussie
Postat av: Micke

Fullkalabalik på dej o familj.

Snygg foto motange o den sa allting.

Snyggt jobbat.

Kram

2009-04-27 @ 20:33:45
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anette

Massor av fina foton! Roligt!

Ny tv inte illa :) vi har också en 42tum och den är så bra!!!!



Ha det gott! Kram

2009-04-27 @ 23:10:04
URL: http://olssonfamily.bloggagratis.se
Postat av: Helle

Hörrödu min blonda gudinna (fjäsk), du kan ju fixa & trixa med design eller hur? Behöver tips på hur man ändra storleken på texten i en blogg.. Läser Emelie's blogg,www.alltforforaldrar.se/ungmamma15 & nånting har hänt för ett tag sen. Texten är så jäkla liten så man kan knappt läsa & hon vet inte hur man ändrar...Hon har bett om hjälp att ändra detta för nån vecka sen.

Puss på dig ;)

2009-04-28 @ 07:06:02
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Cat

Jag tycker du är jättesöt osminkad!! =)

O va härligt med ny TV!! Blir sugen jag med ju..=P



Barnen är ju som alltid lika söta!! =D

Kramar!

2009-04-28 @ 08:04:30
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Daniel

å vet du lite vatten bör alla tåla! ;)

2009-04-28 @ 12:43:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0