Min kontaktannons

Jag gillar killar som kan laga mat...
Så vill du dela livet med mig, så går vägen genom min mage...
Så länge det inte är nått från havet, rött kött, lever, andra inälvor, eller va fan jag ÄR kräsen, DEAL WITH IT!!!!!!
Gör du inte som jag ber dig...
Tyvärr...


Jag gillar inte killar som dricker alkohol, eftersom jag själv inte gör det....
Enkel matematik...

Jag ser gärna att du har ett jobb...
Jag är trött på att jobba=)
Å tvingar du mig så är detta mitt jobb=)
Såååå, visst jobbar du gärna =)

Vad du än gör så gör du fel =)

Annat husdjur än dammråtta, fågel eller fisk kommer vi ändå inte att skaffa:

Ja du, så elak är jag, jag får jämt sista ordet....
Som jag säger...
I was born a bitch

Som sagt...
Jag råkar säga exakt vad jag menar och ärlig är mitt andranamn..
Både bra och dåligt

Ja, vad säger man....
Ensamstående med 2 barn....
Bilden får tala sitt egna språk =P

Japp, jag jobbar INTE heltid, jag vill vara hemmafru!!!


Här bör du bli lite nervös, iom att jag kan allt om säkerhet och brister:

I vårt förhållande är det jag som är psykologen :-)

Jag vill gärna ha en båt....

Oroa dig inte -97 var jag bara 17, dvs ung, oskuld, och okysst...
Jag jobbar med säkerhet... Då får man jobba hemifrån ibland...

Det har inte jagheller, men däremot har jag oslagbara ben och ögon enligt en viss person ;-)



Såååå....
Vill ni dejta mig så kan ni skicka eran CV här på kommentarer, så hör ja av mig...
Ring inte mig, jag ringer er....


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag är ÖPPET avundsjuk på din annons!!! Kan inte du designa en till mig oxå? Snälla, snälla...

2009-04-28 @ 20:52:35
URL: http://denpositivasidan.blogspot.com
Postat av: Peter Olofsson

Tja Blondiie! Du kanske känner igen mig som mannen som då och då brukar skriva en kommentar. Fast du har jag behövt googla för att hitta din blogg varje gång, bloggvärlden är ju inte så stor så de flesta stöter på varandra då och då, antingen man gillar det eller ej, fast för mig så är det olikheterna som berikar. Nu har du hamnat på Heidis lista så nu är det lätt att ha koll på dina öden och äventyr.

Du vill gärna vara en bitch det har jag förstått, men det blir du aldrig(ler) För du har humor och det har ingen äkta bitch, hjärta och hjärna fick du också så egentligen är du helt disskvalificerad.

Jag har två bloggar och bägge bloggarna belv tidigt omtyckta av två kvinnor isig helt olika varelser och de blev också mycket förtjusta i mig och det jag skrev, i början ska tilläggas. Sedan började jag med lite humor på www.jernsaxen.blogspot.com och sedan böjade jag överge inredningen på www.oumberligating.blogspot.com och visade bl a tekniska lösningar för bättre vattenrening i tredje världen, vips så lämnadedessa damer mina bloggar, men inte genom att bara "skita" i dem utan de mest dräpande och iskalla mail följde. Någongång ska jag publicera dessa. Inredningskärringen vill inte synas på någon sk "biståndsblogg" som hon uttryckte det bl a sedan vill hon ta bort alla länkar och allt som förknippade henne med min blogg, likadant i fallet med den andra bloggen. Ja, så är det är i verkliga livet. Ja, nu föddes inte jag till Jorden för att göra alla glada, få äro utvalda(ler).

Har fortfarande bilden på de vidriga löstånaglarna som jag lånade ifrån dig (med tillåtelse,tack igen) i min dator, ska använda dem i något sammanhang senare hoppas jag, det håller på att växa till ett litet "inlägg" vi får se vad som händer!

Ser att du gillar Hans Lindströms underbara bilder, vet inte var du fick dina ifrån men fler hittar du på www.bonton.se Ha en fin dag mvh Peter Olofsson!

2009-04-29 @ 07:30:51
URL: http://www.oumberligating.blogspot.com
Postat av: Gråvarg

Jag bara älskar Lindströms teckningar! ;)

Ha det gott vännen,

kram!

2009-04-29 @ 07:47:40
URL: http://metrobloggen.se/graywulf
Postat av: Majsan47

Härliga teckningar. Så roliga är de. Kram kram

2009-04-29 @ 09:44:32
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: Elina

Haha du är så underbar!! Hade jag vart karl hade jag fallit pladask ;)

2009-04-29 @ 11:46:38
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Makedonk

Ojojoj,



här var det raka puckar...

Jaja, jag får väl chansa och ta en nummerlapp ;-)



Kramis

2009-04-29 @ 16:53:02
Postat av: >Robin Hood>

Hej Blonda,

varför KOM DU ALDRIG till VÅRT möte som vi bestämt? Jag väntade i över fem minuter ju!!!



skojar bara

Ha en skittrevlig Valle :)

Hooden

2009-04-29 @ 18:54:05
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: P

Du har redan min CV sweetie ;)

2009-04-29 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0